Форум Химиков - Энтузиастов. Химия и Химики http://chemistry-chemists.com/forum/ |
|
Проблемы образования http://chemistry-chemists.com/forum/viewtopic.php?f=43&t=1190 |
Page 13 of 28 |
Author: | Volodymyr [ 12 Feb 2014 15:56 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
Можно как угодно относиться к конкретному политическому событию, но от этого ложь не перестает быть ложью. А если учителя становятся распространителями лжи, что ждать от детей? Далеко не все из них воспринимают услышанное критически. Мимо воли вспоминаю, как нам промывали мозги в советской школе. Название "постсоветский период" употреблять несколько преждевременно, скорее - "неосоветский" Запорожские учителя на уроках агитируют против Майдана. В угоду милиции? http://www.pravda.com.ua/news/2014/02/12/7013626/ |
Author: | Volodymyr [ 13 Feb 2014 16:38 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
ГЕСТАПО сегодня: Quote: “Дошка ганьби” у школі – нові методи покарання для дітей
Всіх, хто запізнюється, чи приходить до школи не у формі, – фотографують. Потім ці світлини вивішують на “дошці ганби”. Це відбувається в скандальній бучанськиій школі № 5. Такі нововведення – це ініціатива директора Михайла Наконечного. Про те, що їхніх дітей фотографують – батьки дізнались не від дирекції школи, а від своїх зляканих дітей. “Я була шокована, коли мені дочка розповіла, що її виводили в коридор і фотографували. Думаю, такі методи директор успішно застосовував раніше – коли тут був інтернат. Він, може, відчував свою безкарність, тому що діти-сироти не мали кому поскаржитись,” – припускає одна з мам. “Як можна фотографувати дітей без згоди батьків?” – риторично запитує жінка. Коли “порушники” приходять до школи – їхні прізвища записують. А далі за дорученням завуча з виховної роботи – Галини Льовіної – старшокласники, які відвідують фотостудію й повинні відловлювати та фотографувати дітей. “Вона нам давала список дітей, а ми ходили по класах, викликали їх і фотографували. Потім списки та фотографії віддавали завучу. Вона вже сама вибирала, кого вішати на дошку, а кого – ні,” – розповідає одна з учениць. Деяких дітей викликали для “фотосесії” посеред уроку, що, очевидно, заважало безпосередньо їхньому навчальному процесу. Таких “дошок ганьби” у школі дві. Ті, хто запізнився, потрапляють на дошку з назвою “Рейд “Висплюсь – перийду”. Редакція зумисно приховала обличчя дітей. На світлинах їх видно чітко. Attachment: А ті, хто не мають форми – знаходять себе на дошці “Рейд “Одягаю все, що маю”. Attachment: Своє нововведення директор не приховував і на батьківських зборах. Він навіть розцінив це, як свою заслугу перед батьками. Але ганебною фотосесією покарання не обмежувалось. Тих, хто запізнився було вирішено залишати в холі. Директор школи, який сам був вихідцем з інтернату радянських часів, наголосив батькам, що з ним його директор поводився ще гірше: “Мій директор колись, не пускав нас до школи і ми стояли на холоді під школою разом з учителями, які теж спізнились, школа закривалась на ключ. А у нас у холі тепло”. Методи вихідця з радянскього інтернату обурили не лише жінок, які, як правило, більш вразливі, а й чоловіків: “Старші учні школи ходять по класах і фотографують дітей – тих, хто без шкільної форми та тих, хто запізнився на урок, а потім вивішують ці фото на дошку ганьби. Причому, фотографують усіх порушників, а вивішують лише деяких. Це неприпустимо і будь-який психолог скаже, що такі дії травмують психіку дитини”. “Що відбувається в цій школі? Здається, що вчителі школи ніяк не можуть забути, що вони вже не інтернат – і в дітей є батьки,” – додає батько. У кількох школах регіону, зокрема в селищі Коцюбинське, до форми жорстких вимог немає, оскільки статут не прописує чітко, якою вона має бути. Попри намагання батьків ознайомитись з статутом бучанської школи № 5 – відповіді на офіційний запит вони так і не отримали. Але, що б не значилось у статуті, експерти-правозахисники подібні ініціативи з “дошками ганьби” вважають кричущим порушенням прав дітей. “Вивішування фотографій дітей на дошці ганьби є абсолютно неефективною радянською звичкою. Такі дії директора є непедагогічними, адже де-факто надають право одноліткам насміхатися і травити дітей. Ба більше такі дії грубо порушують право на приватність. Так, школа може мати документ, який регулює носіння форми. Однак, якщо учень порушує вимоги правил – це питання, яким має займатися класний керівник і психолог, а не загал. Має бути проведена робота з батьками і з’ясовані причини такої поведінки,” – розповідає Ігор Розкладай, експерт Інституту медіа-права. “Ще один аспект – дирекція школи доручає неповнолітній особі збирати інформацію про малолітніх дітей. По-перше, з огляду на легкість переносу даних у цифрових пристроях, ризик неправомірного поширення інформації є надвичайно високим. По-друге, це є прямим порушенням права особи на зображення – батьки, вочевидь, не давали дозвіл на і на фотографування і на поширення таких фотографій. В нормальній правовій державі, директор мав би бути вже відсторонений, а на додачу правоохоронні органи мали б підстави щодо порушення кримінальної справи. Чи буде реакція на практиці залежить перш за все від того, чи стануть на захист своїх дітей батьки. Саме вони мають подати скарги і в райвідділ освіти і до органів прокуратури,” – додає Розкладай. Такими кричущими порушеннями обурені не лише правники. За словами Наталії Холоденко, яка є психологом і бере участь в багатьох проектах, зокрема й телеканалу СТБ, у деяких випадках такі дії можуть спричинити самогубство дитини. “Особливо вразливі діти в підлітковому періоді. Тут навіть неправильно сказане слово може бути небезпечним, якщо в дитини не дуже стабільна психіка, не те що зображення, яке висміюють однолітки і дорослі. Це приниження особистості. За зовнішній вигляд відповідають батьки. І вирішуватись все має між дирекцією і батьками. Те, що відбувається у школі – не що інше, як пропаганда насміювання й приниження дитини. Те, що це робиться за ініціативою дирекції школи, означає, що саме дирекція відповідальна зокрема і за підвищення напруги й конфліктності в дитячому колективі. Може доходити далі до того, що буде далі так: “А! Ти клаповухий? Я тебе сфотографую! Ти не такий, як всі.” І далі викладуть для висміювання в Інтернет,” – розповідає Наталія Холоденко. “У дитини це розвиває комплекс меншовартості. Але для дирекції має бути показовим те, що раз діти і далі запізнюються і приходять не у формі, то цей незаконний метод, який порушує і права дітей і Конвенцію з прав дітей, й шкодить розвитку особистості дитини, не діє, ” – резюмує психолог. Кілька днів тому на батьківських зборах батьки висловились категорично проти таких методів і фотополювання на тих, хто не у формі й запізнюється припинилось. Але “дошка ганьби” з світлинами дітей, дехто з яких прикриває своє обличчя, і досі висить на стіні. В управлінні освіти міста Буча й гадки не мають, про дисциплінарне ноу-гау. “Ні, я про це нічого не знав, це не з мого дозволу робиться.. Але як можуть пояснити, чому діти запізнюються? Виходить, що батьки кажуть дітям не ходити до школи? Друге питання, є дисципліна в школі і її не треба порушувати… Але про дошку я нічого не знаю.. Зараз подзвоню в інтернат і будемо розбиратися,” – відповідає журналістам начальник відділу освіти Олег Цимбал Це не єдина річ у виховному процесі, про яку батьки дізнаються пост-фактум. Якось виявилось, що деякі учні стоять на особливому обліку й з ними без відома батьків працюють психологи. Раніше деякі батьки випадково дізналися від вчителів, що на їхніх дітей заведені спеціальні картки, діти стоять на особливому обліку й з ними працюють психологи, причому батьків попередньо ніхто не повідомляв про заведення таких карток на їхню дитину. http://www.kotsubynske.com.ua/2014/02/1 ... %BE%D0%BA/ |
Author: | Incognitus [ 01 Mar 2014 20:04 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
Attachment:
File comment: О некоторых типичных затруднениях студентов первого курса при изучении химии
Е.Н. Мицкевич Минск, Белорусский государственный педагогический университет имени Максима Танка статья из сборника Актуальные проблемы химического образования в сред- ней и высшей школе : сборник научных статей / редкол. : А.П. Солодков (гл. ред.) [и др.]. - Витебск : ВГУ имени П.М. Ма- шерова, 2013. - 311 с. http://www.elib.grsu.by/katalog/448575pdf.pdf [по ссылке только несколько страниц сборника] О некоторых типичных затруднениях студентов первого курса при изучении химии, Е.Н. Мицкевич.pdf [273.49 KiB] Downloaded 535 times |
Author: | Volodymyr [ 02 Mar 2014 11:47 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
Quote: Кажется, "московские учителя" и на митинг за собственный расстрел пойдут. Хороший пример, что поступить по совести чуть-чуть не получается.
|
Author: | Upsidesium [ 02 Mar 2014 12:06 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
Там не только учителя, а все бюджетники. Шествие организовано в принудительном порядке. |
Author: | Volodymyr [ 02 Mar 2014 12:18 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
Одно дело - клерк из регистратуры поликлиники, другое - учитель. Клерк максимум может вам нагрубить, учитель - искалечить сознание десятков детей (за год). Настоящие учителя передают не только знания, но и моральный уровень. Одно без другого невозможно. Трансляция знаний и передача морали не должны прекращаться - иначе это путь к полной деградации. |
Author: | Volodymyr [ 17 Mar 2014 21:04 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
Quote: Школьный учебник Петерсон - Математика 1 класс запретили из-за персонажей зарубежных сказок
Attachment: 74900[1].jpg [ 11.96 KiB | Viewed 14230 times ] В своем отрицательном отзыве на учебник Петерсон по математике для первого класса эксперт РАО Любовь Ульяхина заявила, что пособие "не способствует развитию этических чувств, доброжелательности и эмоционально-нравственной отзывчивости" и формированию патриотизма. "Герои произведений Дж. Родари, Ш. Перро, братьев Гримм, А. Линдгрен вряд ли призваны воспитывать чувство патриотизма и гордости за свою страну и народ", - считает Ульяхина. http://grani.ru/Society/Kids/m.226861.html |
Author: | Nemiroff [ 19 Mar 2014 12:20 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
Vladimir wrote: ... Настоящие учителя передают не только знания, но и моральный уровень. Одно без другого невозможно. ... Учиться довелось много(хотя и плохо ), и вот что я имею сказать. Если учитель(преподаватель) является СПЕЦИАЛИСТОМ, ПРОФЕССИОНАЛОМ и в полной мере владеет предметом, то второе получается автоматически, даже в том случае когда к моральным качествам СПЕЦИАЛИСТА есть вопросы. Напротив, когда профан в своей предметной области начинает читать мораль, ничего, кроме насмешки и противодействия, это не вызывает. |
Author: | Ing.P. [ 08 Apr 2014 22:00 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
Достойно удивления и сожаления, что за пять лет существования сайта и более чем двадцать лет существования Московского химического лицея (http://www.1303.ru/), их пути ни разу не пересекались. МХЛ - учебное заведение очень высокого уровня, и хотелось бы обратить внимание на него всех школьников, интересующихся химией и имеющих географическую возможность связаться с ним.
Слабонервным не читать
В заключение отмечу, что в начале девяностых о Химическом лицее и его первом директоре - Сергее Евгеньевиче Семенове (исключительно достойном человеке) - было упоминание в журнале "Химия и жизнь". |
Author: | Volodymyr [ 25 Jun 2014 15:06 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
Quote: Школа — одне з найбільш консервативних середовищ.
|
Author: | Volodymyr [ 05 Aug 2014 17:06 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
Attachment: vaFmqYkPwDU[1].jpg [ 64.99 KiB | Viewed 13884 times ] |
Author: | Volodymyr [ 25 Aug 2014 14:09 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
Кто учит детей? Знакомьтесь: сотрудник детского сада № 327 в Донецке - Балиоз Любовь Михайловна Attachment: Bv4kNLjIIAAQYZ_[1].jpg [ 74.91 KiB | Viewed 13837 times ] |
Author: | Volodymyr [ 28 Aug 2014 17:18 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
Attachment: счастливые-школьники.jpeg [ 94.74 KiB | Viewed 13803 times ] |
Author: | Volodymyr [ 30 Aug 2014 09:20 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
banksy Attachment: BwQW2olIMAEYlnN[1].jpg [ 20.31 KiB | Viewed 13773 times ] |
Author: | Ing.P. [ 01 Sep 2014 18:09 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
1 сентября 2014, 13:58 (мск) | Общество | BFM.ru Quote: Бесплатного в образовании стало меньше. Вступил в силу новый закон http://news.mail.ru/society/19381217/ Сегодня в День знаний вступает в силу новый закон «Об образовании». У Минобранауки ушло восемь лет на его подготовку и принятие. Среди целого ряда изменений отменяется бесплатная продленка. Теперь в разных школах она будет стоить родителям от полутора до 15 тысяч рублей в месяц. Бесплатных гарантий в образовании стало меньше. Школы переходят на нормативно-подушевое финансирование. В частности, в Москве на одного ребенка в год будет выделяться 63 тысячи 111 рублей. Такое финансирование почти на 30% сократит нынешний бюджет школ. Платная продленка, платные кружки и даже выполнение домашнего задания в школе — за отдельные деньги. И проблемы российского образования, и превращение в страну дураков происходит во взаимосвязи с войной против Украины (похоже, на войну не хватает денег?) |
Author: | Volodymyr [ 02 Sep 2014 20:55 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
Attachment:
|
Author: | Volodymyr [ 03 Sep 2014 08:23 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
Умными сильно станете - на войну идти не захотите... 1954 год Attachment: BwlNtTvCUAAqtzW.jpg large.jpg [ 111.52 KiB | Viewed 13724 times ] 2014 год Attachment: BwlNtq6CQAA3awD.jpg large.jpg [ 60.41 KiB | Viewed 13724 times ] |
Author: | Neofit [ 03 Sep 2014 10:34 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
Вообще то, что творится с естественно-научным образованием парадоксально. Мы сейчас живем в мире насыщенном технологиями, о которых фантасты писали в 50-70-е годы прошлого века. И при этом понимание того, как все это работает у большинства людей даже близко нет. Возможно, что дело в том, что после падения железного занавеса технологические изменения в повседневной жизни были очень быстрыми. Освоение нового технологического окружения требует времени. Но общие тенденции развития образования явно негативны по отношению к естественно-научному образованию. Почему? Мое мнение - приход в руководство образованием некомпетентных людей. Отбор не по принципу квалификации, а по принципу личной преданности... |
Author: | Volodymyr [ 17 Sep 2014 08:53 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
Attachment: BxsPyXKIEAAl5y0.png [ 126.73 KiB | Viewed 13601 times ] |
Author: | Volodymyr [ 20 Sep 2014 09:00 ] |
Post subject: | Re: Проблемы образования |
В Нижнем Новгороде урезан бюджет на общее образование, зарплаты учителей снизятся Attachment: Bx62vlhCUAAJV9F[1].png [ 191.05 KiB | Viewed 13559 times ] |
Page 13 of 28 | All times are UTC [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |